Eilen oli mun synttärit ja oli mitä mahtavin päivä!!!

Aamulla kokkasin ittelleni munat ja pekonit aamiaiseks, kunnon gourmee-aamiainen ;D Sitten pyykkäsin vähän ja menin päiväkahville talon eteen rappusille. Siitä kulki ohi pari tsekkiläistä vaihtarityttöä ja meijän vietnamilaiset seinänaapurit, juteltii siinä jonku aikaa ja he olivat lähössä rannalle ja pyysivät mutki mukaan, joten lähdin rannalle viettämään päivää. Oli aivan mahtava sää, pilvetön taivas ja kuuma aurinko, paitsi meren äärellä tuuli jonku verran mutta se ei haitannut yhtään. Rantaviivaa riitti silmänkantamattomiin ja fiilis oli todella upea! Toinen vietnamilaisista tytöistä ei ollut kuulemma koskaan ollut meren rannalla, joten se oli hänelle ihan uusi juttu..

Mentiin Karrebaeksminde- nimiselle rannalle, se sijaitsee n. 9km Naestvedistä. Tytöillä oli auto käytössä, joten päästiin helposti sinne. Oltiin koko iltapäivä rannalla ja mä kävin uimassa meressä, koska olin ainut jolla oli uikkarit mukana. Muut tytöt huljuttelivat vähän jalkoja vedessä ja kauhistelivat kuin kylmää vettä et miten siel voi muka uida :DDD Sitten istuttiin biitsillä ja otettiin aurinkoa ja juteltiin esim. kotimaistamme,kuinka erilaisia ne on yms.. Oli kyllä todella rentoa, sitten käytiin myös läheisessä satamassa kävelyllä laiturilla vielä kun oltiin lähdössä pois. Maisemat oli todella hienot, ihanku ois ollu etelässä...

Sittenku tultii rannalta kämpille ni mun tanskalainen luokkakaveri tuli mun luo ja tilattii pizzaa ja vietettii iltaa jutustellen ja chillaillen. Täydellinen päivä koska mulla ei ollu mitää suunnitelmia ton päivän varalle ni oli mahtavaa ku järjestykin ohjelmaa :D Täytyy sanoa että oon kyl tosi onnellinen että pääsin vaihtoon ja kaikki on mennyt niin hyvin ja oon saanu uusia tuttavuuksia ja sain viettää ikimuistoisen synttäripäivän :D

<3 Emilia

IMG_4822.jpg

IMG_4859.jpg

IMG_4826.jpg

IMG_4831.jpgIMG_4836.jpgIMG_4840.jpgIMG_4842.jpgIMG_4854.jpgIMG_4855.jpgIMG_4858.jpg